Friday, October 2, 2015

Kuih Bulan@MoonCake Halal

Assalamualaikum..

Wawaweee


Dah sebulan kot daku teringin nak makan kuih bulan. Nak yang kekacang. Tapi.. Serem weh nak beli walau ada cop halal sebab filling dia ni ada campuran benda yang tak halal. Payah nak dapat filling halal katanya. Maka ku pendam rasa hati ini.

Tup tup gigih order dengan blogger hebat noorsha yang dah pernah masuk majalah lagi tu.. 

Tak tau kenapa mood nak rasa kuih unik ni melonjak2. Alhamdulillah ada 4 filling berbeza. Semuanya sedap. 
www.tips-fb.com

8 comments:

Ahmad Munir said...Reply To This Comment

pernah rasa, mcm hanyir je telur itik tu huhu

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Akak pon penah makan kuih ni bole tahan sedap gak siap ada kuning telur masin kat tengah2 kan...tapi manis yg hamat tak bleh makan byk2 muak....

Kakzakie said...Reply To This Comment

So.. dah beli ke yg Noorsha buat tu?

LM said...Reply To This Comment

Dah la kak.. Yg ni gmbr beli ngan sha la ni

LM said...Reply To This Comment

Dpt telur yg tak elok kot? Yg ni sedap je mmg x rasa cam telur masin pun

LM said...Reply To This Comment

Saya pernah mkn yg manis masa form6 dulu. Tp sha buat ni elok x manis. Mmg sedap ngap kat tekak

Kira Sakura said...Reply To This Comment

nak try oder jugak la nanti. teringin gak nak rasa tapi tula macam akak kata susah nak cari yang halalnya

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya ni asal nama kuih bulan aje memang terus tak toleh lagi dah, LM. Selalu juga dapat di pejabat ni tapi hak saya tu, selalu aje saya beri kat kawan-kawan yang makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...