Tuesday, October 13, 2015

Lewat-6:47Pagi

Assalamualaikum..

Lewat bangun pagi ni. Mak aii bukan lewat sikit tapi amat lewat.

Nak terlompat tengok jam. Terus kejut suami minta dia kejut anak-anak dulu.

Dah la anak-anak exam agama, jawi dan bahasa arab hari ni. 

Kalut la juga sebab dengan nak goreng karipap lagi untuk bekal mereka. Kalau api besar nanti jadi meletus-letus macam katak puru sah la anak takmo makan karipap gitu.

Rasanya sepanjang hidup ni la paling lewat sedar nak siapkan anak-anak sekolah. Mujur jarak dari rumah ke sekolah dalam 6-8 minit je. 

Nota kaki: malam tadi hujan kot tu yang lena sangat tidur tu..


www.tips-fb.com

5 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

mujur tersedar kak, buatnya lena sampai siang hihihihi

uncle gedek said...Reply To This Comment

haha! uncle pon pernah terlompat macam tu! haha

Malinda said...Reply To This Comment

hahaha....akak faham sangat situasi ko ni dik sebab akak pon kekadang penah gak terlelap....melompat bangun terus pastu buat segala cam robot....hahaha....tapi yg pelik tu sempat je pon anak2 pegi sekolah kan...

Diana Rashid said...Reply To This Comment

Heheheh...kalau saya pun melompat jugak la..dah dekat jam 7 tu..hahah..tapi saya biasanya kalau lewat suami la yang terpaksa menghantar maisara ke sekolah..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haha.. sian ya.. dah lama saya tak kena macam ni.. kalau terlewat tu mmg rasa tak sempat bernafas je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...