Wednesday, October 14, 2015

Misi Kurus-Day 6

Assalamualaikum...

Hari ke enam 'kononnya' misi diet LM. 

Takdalah diet sangat pun sebab LM menyusukan baby Ariz sepenuhnya. Cuma lebih kepada jangan ambil terlebih makanan manis dan senam sikit.. Sedaya yang mampu je la.




Dumbell lama..dah 6 tahun lebih umurnya. 1 kg je beratnya mengikut saranan guru aerobik dulu. Ada yang dia suruh beli 2 kg, 3 kg..ikut saiz badan kot? Entah la..

Memandangkan lenganku dah macam ahli bina badan tapi menggeleber... Maka dumbell ni amat diperlukan. 

Berat day 1-               58.8kg
Berat terkini 14/10/15-57.4kg
www.tips-fb.com

3 comments:

Malinda said...Reply To This Comment

kat rumah akak ni pon ada gak dumbell kaler merah zaman perba dulu beli ntah mana akak sumbat...hahaha...kalau angkat benda ala ni sambil kunyah biskut bleh kurus tak agaknye...hahahaha

Hanis Azla said...Reply To This Comment

As-salam LM..

Semoga misi berjaya dengan cemerlang.. akak ni bersemangat juga nak bersenam.. tapi yang tak bestnya nak makan pun sama semangat juga.. terasa susahnya nak control makan..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Selamat berjaya LM.. musim semua orang nk diet ke ni? Haha.. kat sekolah ni, 3 kawan pun tengah kuruskan badan.. adoi. Agak kurang sikit selera makan saya bila saya je yg mcm biasa makan.. yang lain ni makan berkira2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...