Thursday, October 22, 2015

Negeri Yang Terlibat Dalam Penutupan Sekolah Esok(Jumaat 23 Oktober)

 Assalamualaikum..
Negeri Yang Terlibat Dalam Penutupan Sekolah Esok(Jumaat 23 Oktober)

Negeri yang terlibat adalah Perlis, Kedah, Pulau Pinang dan Perak. Mengikut bacaan , kawasan terbabit menunjukkan tahap tidak sihat dan ada juga daerah yang mencatatkan bacaan sangat tidak sihat. 

Nampaknya bacaan ipu di kawasan selangor semakin baik . Esok anak-anak akan kembali semula ke sekolah. Mudah-mudahan mereka dapat jalani peperiksaan akhir tahun  yang ditunda dari minggu ini dengan lancar minggu hadapan.

Orang dah gembira ipu makin baik tapi LM masih pening tak abis lagi. Asal keluar je terus pening, langsung tak bileh keluar.. Sedut udara tercemar ni macam tersedut bau racun anai-anai je gayanya. Phewwww.. Mabuk rasanya.

www.tips-fb.com

2 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Saya lega sangat dah boleh ke sekolah esok.. adoi banyak kerja tertangguh ni.. harapnya minggu depan pun baikla keadaannya janganla tetiba dicutikan lagi.. pengsan nanti.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Hari ni pun cuaca nampak elok aje. Harapnya janganlah datang lagi jerebu teruk. Saya yang bukan pesakit asthma pun tak tahan dengan jerebu ni. Bau asap jerk. Kalau boleh satu tingkap/pintu pun tak nak buka di rumah tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...