Sunday, November 1, 2015

Banana Pancake Dengan Nutella

Assalamualaikum..

Menu wajib tiap sabtu.. Ahaks jangan banyak komen bagi yg jaga badan. Tak suka takpe.. Hihi



Roti pisang baru rm2. Nutella LM bawa dari rumah tepek la sesudu. Haha..

Kuah kari semua tu tak cuit pun. Dah kata takmo kuah datang gak kuahnya. Kan dah membazir..

Sejak makan banana pancake ni kat krabi hari tu terus jatuh hati. Ops tapi kat sini lagi sedap sebab roti canai dia sangat lembut dan kembang ditebar. Kalau kat krabi tu dorang main tolak2 dengan tangan tak tebar sangat pun.

Hampir tiap minggu makan tanpa rasa bersalah. Kikiki. Mujur seminggu sekali je. 

Err makan ni pun ada rasa bersalah, tak tau lah apa orang yang teguk cola pepsi semua tu rasa ek? Aduh duh .. Makin tua makin ngeri bila sebut makanan manis ni. 


www.tips-fb.com

4 comments:

Hanis Azla said...Reply To This Comment

As-salam LM..

Tengok gambar pun dah tahu sedapppp he..he.. memang jadi teringat kat pancake krabi..

Nik Azidah said...Reply To This Comment

Makan sekali seminggu takpe hehe....buka blog asyik nampak makanan je hari ni...nasib2 haha...

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Adusss...sedapnye dik (sambil tahan ailio dgn tangan) hahaha

ruzz ezanie said...Reply To This Comment

tak pernah makan. sobss. ini yang orang viral di fb kata sedap makan kat krabi tu kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...