Tuesday, November 3, 2015

Beransur Pulih

Alhamdulillah anak-anak berdua yang demam ni beransur pulih. Tak oanas sangat dah badan syafiq. Baby pula dah okey. Syafiq cuma batuk je yang belum reda. LM cutikan dia lagi hari ni bagi dia makan ubat dan rest..

Muka baby ariz penuh ruam. Kenapalah eczema dia makin teruk? Huhu sedihnya, dah sapu macam2 benda dah. Makin teruk.. Kalau tak kurang tu boleh tahan lagi. Bila makin teruk off je aircond terus melalak. 

Aduhai takkan nak on 24 jam dik. Terberak la nak bayar letrik. Huhu


Merawat anak demam ni tak la sesusah merawat ngada-ngada lepas demam . Ye tak?


www.tips-fb.com

2 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

mengada2 lepas demam tu memang payah nak jaga tu..syok masa demam ummi dok layan ikut je apa nak ..kan?hahah...

Kira Sakura said...Reply To This Comment

kesian ariz. mesti dia rasa panas merenyam meretip2 tu huuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...