Friday, November 13, 2015

Bukan Lewat Sikit

Assalamualaikum... 

Salam jumaat buat semua. Nampaknya hari ni anak-anak lewat ke sekolah . Bukan Lewat Sikit..tapi sangat lewat


Sedar-sedar je dah 6.20am. Ada 10 minit je sebelum bas sampai. Sah la tak sempat. Baby ariz pula sambung menyusu.. Haha memang tak boleh buat apa dah.

Maka bersiap la si ayah sebab kena hantar anak-anak dara ke sekolah. Adjk ad relaks je sebab sekolah agama dia dekat . 

Pertama kali dalam sejarah hari ni takda bekal untuk mereka. Memang tak sempat.. Entah apalah menu yang mereka beli kat kantin agaknya.. Huhu

Hari terakhir sekolah untuk tahun ni cipta sejarah tak bawa bekal.. Ehehe

Ops anak2 kami cuti awal seminggu sebab dot dot dot..
www.tips-fb.com

2 comments:

Suria Lekatlekit said...Reply To This Comment

ye ke? bagusnya akak hari2 masakan bekal untuk anak anak. saya nanti pun nak buat bekal juga la utk lala

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Wah ada cuti dot dot dot pulak ye...hahaha...anak akak si abang ngah pon memonteng hari ni pekse dah abis jadi malas mamat tu nak menebeng kat kelas hari ni...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...