Monday, November 9, 2015

Dah Masuk Musim Hujan

Salam..

Nampaknya dah mula musim hujandah sekarang ni. Musim tengkujuh telah bermula. Asal lepas zuhur je memang akan hujan.

Maka rutin harian kena mula lebih awal terutama bab menjemur pakaian. Kalau lambat sikit je memang tak kering la pakaian di jemuran tu. 

Sekarang ni kat masjid kami tiap malam kecuali malam jumaat memang ada kuliah maghrib. Biasanya akan habis lewat sikit dan lepas tu solat isya' dan jamuan dalam 9.30 baru selesai. 

Balik tu memang LM akan cuci pakaian dan kalau sempat memang minta anak-anak bantu sidai terus agar kain cepat kering dan kerja tak menimbun di oagi hari.

Baby ariz ni sedang selesema. Selain tak boleh tinggal sebab dia lasak kena mengadap dia nak lap hingus agar tak meleleh masuk mulut.. Euwww ngeri lak duk bayang kalau dia jilat . 

Semua tak sihat batuk selsema.. Ada yg demam on off. Huhu
www.tips-fb.com

2 comments:

safurara said...Reply To This Comment

malam dah kena mula tidur pakai sock, buh minyak panas banyak2.hehe

Sheila Adziz said...Reply To This Comment

a'aa ye tu sis dh msk musim hujan skang ni... baju anak2 mmg byk nk kena cuci n jemurkan sis... apa pun smg bby ariz cpt sembuh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...