Monday, November 2, 2015

Dua-Dua Meragam

Assalamualaikum..


Sangat menduga kesabaran bila dua hero kecil demam. Dua-dua meragam. Yang dah reti cakap duk menjerit "nak ayah.. Nak ayah" bila kena marah sebab meraung-raung ummi pergi petik bayam tadi.

Si kecil pula kejap-kejap terjerit minta dukung.

Mak aihh rela diri sendiri demam dari tengok anak dua orang ni sakit. 



Resah sebab muka gatal eczema pun ye jugak si baby ni:(


Si abang sampai kena ambik neb tadi sebab tak boleh bernafas dengan baik. Padahal takda asma pun.

Nota kaki: moga cepat sembuh sayang..
www.tips-fb.com

5 comments:

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Anak2 kecil kalau sakit memang kesian...kite sebagai mak jadi susah hati sangat...moga hero2 kecik tu cepat sembuh ye...

Busyra Bt Takiyudin said...Reply To This Comment

kesiannya kt dorang.. moga cepat smbuh dri demam..

YieN said...Reply To This Comment

Alaaa ciannya.. Dah pernah alami camni, hehe! Semoga dedua cepat sembuh n semoga mommy stay strong ok :)

Diana Rashid said...Reply To This Comment

air cond tu biar terpasang je Lm..kesian nya tengok merah2 kat badan dia..mesti tak selesa tu.

ruzz ezanie said...Reply To This Comment

hai sis. bw sini ye..

tapi comelnya dia tido dalam buai jari tu sentil-sentil macam tu.cute je tengok. hihi.. anak saya sentil-sentil takde.tido dalam buai pun peluk bantal. buat no no no jari telunjuk je pandai. lepas tu korek hidung. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...