Wednesday, November 25, 2015

Interview Sekolah

Assalamualaikum..

Hujan lebat membasahi bumi sejak subuh tadi. Pagi ni kami gerak awal ke Puchong sebab nak bawa si kakak sulung interview sekolah agama kat sana

Pilihan kedua .. Mana tau sekolah agama yang kami mohon di bangi tu tak dapat.. Dua minggu lagi interview di shah alam pula.. Phewwe letih nak hantar .. Baby tengah melasak ni tunggu kejap rasa terrrsangat lama.

Interview hari tu dari jam 9 lebih sampai dekat tengah hari. Hari ni sebab dia sorang je (orang lain dah interview minggu lepas)Kejap je la

Bila gerak awal tanpa sarapan dulu terketar2 badan tahan lapar..'dapat nasi pukul 10 lebih rasa syukur sangat. Nikmat sangat walau cuma nasik kosong dengan ayam goreng.. Ehehe

Nota kaki: doakan kakak dapat sekolah yang baik2 ye.. Kalau boleh takmo hantar dia ke sekolah yang ditetapkan.. Ramai sangat cina, dan takda aliran agama:(


www.tips-fb.com

5 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

Good luck utk si kakak..
Semoga dipermudahkan..

Suria Lekatlekit said...Reply To This Comment

Insya Allah.. moga dapat sekolah terbaik

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Kakak doakan moga apa yg dihajatkan tercapai
Bukan senang nak membentuk sahsiah anak sekarang ni.

Yana Libra said...Reply To This Comment

insya'Allah..amin :)

Kira Sakura said...Reply To This Comment

tambah menyusu kan kak. bila keluar takdan bekpes, alahaiiiiii menggeletar badan2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...