Sunday, November 8, 2015

Majlis Penyampaian Hadiah Syafiq

Assalamualaikum

Alhamdulillah selesai sudah majlis penyampaian hadiah tadika syafiq.

Kelam kabut juga sebab majlis mula pagi, nak siapkan anak-anak bukan cukup sejam.. Huhu

Dah keluar rumah teringat pula baju baby dan bubur tak bawa, masuk lagi rumah.. Huhu

Macam biasa sarapan pagi dan lunch memang pihak sekolah sediakan . Takda masalah la kalau tak sempat sarapan atau takut kelaparan balik kalut nak carik makan sebab mereka siapkan untuk seisi keluarga tanpa kutip sebarang bayaran atau sumbangan pun.




Tapi.. Habis je bahagian syafiq kami terus balik. Tak larat nak lama-lama kat sana.



Kasih seorang guru..


Lepas je daftar cikgu terus tarik syafiq kumpul dengan kawan lain. So bila dah dapat tempat tu LM selesakan baby dan terus kalut nak suap syafiq makan.

Undur balik sebab tengok cikgu dia sedang suap dia dan kawan-kawan makan. Sobsss terharu tengok. 

Bila tengok depan belakang cikgu-cikgu ni sibuk suap anak-anak kecil makan. Ada yang suap sendiri juga, mungkin yang 6 tahun cikgu bagi mereka suap sendiri yang kecil cikgu layan macam mak-mak layan kat rumah.. Ehehe




www.tips-fb.com

2 comments:

Kira Sakura said...Reply To This Comment

bagus cikgu2 kat sekolah syafiq. memang fikir mcm anak2 sendiri la tu. yela kita kan apa2pun ingt perot anak dlu

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Beruntung syafiq dapat cikgu2 yg baik camtu...kite ni mak2 selagi tahu anak tu lapo serba tak kene jadinye kan...bior kite lapo takpe jgn anak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...