Thursday, November 12, 2015

Panas-Hampir Semua Kain Kering

Salam..

Alhamdulillah hari ni panas hingga ke saat ini. Kalau nak hujan pun takpelah sebab hampir semua kain di jemuran dah kering, separuh dah dilipat dan disusun. 

Cuma ada 1/2 bakul pakaian warna gelap lupa nak sidai tadi. Kalau tak kering pun takpe lah sebab yang menimbun kain semalam dan hari ni dah selesai

Beginilah ..
Tak pernah selesai urusan. Bersambung satu demi satu. Alhamdulillah hapi gembira buat selagi daya. Malas buat biarkan saja.. Ahaha. Ye lah, rumah kita. Kalau menumpang rumah orang letih pun kena buat gak nanti orang marah rumah bersepah.. Ehehe.

Nota kaki: letih main kejar2 dengan baby. Suka sangat dia tengok kain yang dah dilipat bertingkat-tingkat. 


www.tips-fb.com

2 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Saya pun suka hari ni LM.. panas terik alhamdulillah semua bj saya kering dan dgn kerajinan dah siap lipat pun td.. of course tu jarang terjadi. Haha.

Sama pesen Naim Nazif tu, suka main dkt2 bila tgk mama rajin melipat bj.. alahai. Anak

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Tempat akak pon semalam panas dik sempay akak pakse abang ngah basuh 3 helai karpet alas kaki...hehehe...camtu la jadi mak2 ni kan kadang rasa cam tak daya nak kejar semua tapi tu la yg selalu buat kite happy...moga Allah berikan tubuh badan yg sehat untuk semua ibu2 di dunia....aminn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...