Saturday, November 28, 2015

Temuduga-Moga Dipermudahkan

Assalamualaikum


Hari yang padat, hujung minggu yang bikin hati jadi stress.

Hari ni awal pagi kami dah gerak menuju ke sekolah IK untuk temuduga si kakak.. Lepas tu perlu hadiri majlis perkahwinan jiran belakang rumah pula. Petang perlu siapkan beberapa barang untuk adik ad bawa ke kem dia esok.

Doakan kakak dapat jawab soalan dengan tenang ye.. Hari ni ada satu sekolah je untuk ditemuduga. Esok ada dua sekolah dan minggu akan datang satu sekolah kalau tak silap LM.

Moga kakak dapat sekolah agama yang baik-baik sesuai dengan apa yang kami hajati... Amin.
www.tips-fb.com

4 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Good luck kakak!!!

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Qila marsha dah nak ke sekolah menengah ke? Alahai.. cepatnya ya.. moga berjaya ya..

Pia said...Reply To This Comment

"Assalamu'alaikum...lma tk jengah sini...Smga kakak berjaya,ank akk yg no 4 ni minat sek agama...tp ntahlah...walaupon mumtaz psra tp upsr teruk...nk pegi yg swasta mcm tk mampu jer.."

Kira Sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah dah lepas pun kan kak. Allah dengar doa ummi tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...