Tuesday, December 8, 2015

Asam Pedas Ikan Merah

Assalamualaikum

Asam Pedas Ikan Merah.Lama betul tak buat asam pedas. Kebetulan stok lauk baru top up tadi...ada daging,ikan metah dan ayam, maka pilihan pertama adalah ikan merah.




Siap sudah asam pedas versi/cara LM. Ada letak lada hitam sikit. Ikut permintaan dan kesukaan tekak kami . 

Bendi pun takda stok, semua dah tua, buat benih je lah nampaknya...

Nota kaki:lunch tadi kami makan tomyam je lawan sambal kentang dan tempe semalam . Kepala sakit sangat badan pun tak larat, mampu masak tomyam je la tadi. 
www.tips-fb.com

4 comments:

Diya Hanun said...Reply To This Comment

Suka kalau asam pedas ade bendi..hehe..tp asalkan dpt asam pedas pun dah best >_<

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Mulalah mak rasa nak 'mengasampedas' juga lagi ni... :)

Yana Libra said...Reply To This Comment

sedapnyeee :)

Sue Izza said...Reply To This Comment

sedapnyaaa ikan merah ,sue suka ikan merah....
kak yg steamboat tu nasi tu sekali ngan buffet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...