Tuesday, December 8, 2015

Berapa Kali Korang Vacum Rumah?

Assalamualaikum...

Yeay cuti sekolah memang best! Ye tak?
Meriah.. Boleh buat makanan apa je sebab ramai yang tukang makan.


Tapi...
Rumah memang tak boleh la nak vacum sehari sekali. Nak-nak baby Ariz pun dah pandai makan. Kejap je bersepah! Kejap je dah sakit mata. Sobss

Dah tak kuasa nak menyapu. Tenaga makin kurang. Dah la tidur pun kurang. Kalau si kakak free suruh kakak vacum. Kalau tak ummi vacum. 

Nota kaki: agaknya vacum tu pun kalau reti cakap mesti menjerit kata takmo sedut segala makanan yang bersepah tu kot?


www.tips-fb.com

1 comments:

Yana Libra said...Reply To This Comment

ada anak kecik mmg selalu kena vacuum kan kak...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...