Monday, December 21, 2015

Biskut Oat Coklat

Assalamualaikum

Saja-saja buat untuk kudapan anak berdua tu. 

Bila buat sendiri boleh kawal tahap manis biskut tu. Kos pun tak banyak mana..




Walau rupanya tak lawa tapi rasa dia ala-ala biskut oat munchy's tu. LM suka sangat biskut tu, tapi beli sebungkus kejap je abis. Haaa buat sendiri boleh makan banyak.

Ada coklat chips, almond cincang, oat.. Memang mengenyangkan.

Nota kaki: ada yang suka makan biskut? Orang yang diet tak suka biskut kan? Ye lah.. Baik makan buah, lebih berkhasiat. Hehe


www.tips-fb.com

4 comments:

Diya Hanun said...Reply To This Comment

Buat sendiri boleh buat byk2, mkn pun puas

Yana Libra said...Reply To This Comment

rajinnye buat :)

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Akak memang selalu berangan nak berdiet tapi bila time hadap makanan sedap2 cam biskut ni terus cakap dalam hati "pi jahanam sama ko diet" sambil makan dgn gelojoh....hahaha

Travelog Sunyi said...Reply To This Comment

sedapnye...wat kuih raye memang laju abis ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...