Thursday, December 3, 2015

Kejar Matahari

Salam..

Eh eh bulan dec dah kita ye?
Kalau dulu-dulu bulan dec ni sejak pagi dah hujan. Syukur lah sekarang ni belum mula episod hujan dari pagi sampai ke malam. Masih mampu mengeringkan pakaian.

Tapi..
Bila anak lasak ni berkejar buat kerja rasa nak telan air liur pun boleh tercekik!

Kejar matahari katanya. Selagi mampu memang nak sidai kain awal pagi agar tengah hari tu dah elok kering dan boleh dilipat.

Nota kaki: eh ada yang cam LM gak tak?
www.tips-fb.com

6 comments:

cik hani said...Reply To This Comment

kita sidai bawah kipas je..hehehe

Yana Libra said...Reply To This Comment

akak kerja kan?

Diana Rashid said...Reply To This Comment

saya basuh baju 3 hari sekali..heehehe..lepas tu mula malas nak sidai..eekeke..mujur ada anak dara sorang..:p

E'in said...Reply To This Comment

kat jb skrg dh mula dh.. asal ptg je hujan lebat.. huhu

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Kakak rasa semua org samalah dah tahu musin hujan bila selepas tengahari semua sidai kain-baju seawal mungkin.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kakak saya, Ngah tu macam LM lah. Mengejar matahari aje kerjanya. Selagi ada pakaian, asal cukup mesin basuh nak berputar, dia basuh baju. Jemur-jemur, angkat lepas tu lipat. Cukup sukalah dia mengejar matahari macam LM cakap tu. Adik dia tak serajin itu ya, hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...