Wednesday, December 16, 2015

Mihun Atau Nasi Goreng?

Assalamualaikum

Celaru sikit otak di pagi hari. Sejak malam plan nak buat nasi goreng untuk sarapan pagi ni . Tapi bangun pukul 4 pagi tadi pergi rendam mihun la pula.. 

Errr tak tau macam mana boleh lupa. Masa dah tumis bahan baru teringat akan nasi semalam dalam peti sejuk tu..huhu

Takpe lah, mungkin boleh goreng nanti kot? 

Mihun rencah udang kering, campur telur dan daging. Sayur taugeh dan sawi pak choy. Ringkas tapi sedap... (Aha puji diri sendiri)

Nota kaki: ni dah tak tau nak buat apa, pujuk baby suruh tido plan nak buat sarung bantal. Tapi takmo gak dia lelap. Nak sidai baju langit mendung menanti hujan turun je gayanya tu
www.tips-fb.com

4 comments:

Kira Sakura said...Reply To This Comment

hahahaha selalu gitu kan. plan malam nak buat lain. tiba2 bekpes terrrr jadi yang lain hihihi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Fav hubs rin is meehun LM..
Suka sngt meehun..pepagi sarapan tu je pun smpi ke tghri dok mengadap

Yana Libra said...Reply To This Comment

awal tu bangun msk :)

Mummydearie said...Reply To This Comment

Semalam lagi lebat hujankan petang-petang. Nasib baiklah pakaian dah lama kering di ampaian! Kalau tidak, mahu menangis. Sebakul pakaian baru basuh!

Mihun goreng tak laku di rumah saya tapi kalau nasi goreng memanglah jadi kegemaran. Sejak dua menjak ni suami dan anak-anak asyik memuji nasi goreng saya. Tak tahulah kenapa. Oh, sebelum prasangka timbul ~ bukan baru ni saya mula buat nasi goreng ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...