Wednesday, December 16, 2015

Solid Food:Bubur Daging Dengan Carrot

Assamualaikum

Solid Food:Bubur Daging Dengan Carrot

Nampak mudah, eh memang mudah pun..

Lepas beras kembang terus masukkan daging.
Dah empuk daging baru masuk carrot. Siap!



Bubur nasi bersama daging dan carrot. 



Alhamdulillah baby ariz selera makan. Dia bangun awal pagi tadi. Duk jamah roti je sementara ummi sarapan. Lepas ayah gi kerja 9.30 tu ummi terus tidurkan dia sambil jerang bubur. 

Bangun tidur terus merengek minta makan. Nanti tengah hari boleh suap lagi lepas zuhur. Baby ariz ni makan sehari tiga kali, tapi badan selim je. Huhu sedih ummi. Rasa putus asa dah tak reti nak suap apa dah. Jenis badan tak bambam cam aqilah zaman kecik dulu la ni..
www.tips-fb.com

2 comments:

Yana Libra said...Reply To This Comment

mcm sedap je..nk try buatlah..tp daging tu kena rebus lama lah kan? baru lembut utk baby?

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Yang penting baby sihat... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...