Friday, December 25, 2015

Tart Gulung

Assalamualaikum...

Ada permintaan tart gulung. Maka gigih la tadi berjemaah buat tart gulung.


Macam biasa tekak suka pada resepi yang sahabatku kakakecik adish shida share. 


Bila buat.. Ada lah yang melamar. Haaa yang ni untuk si dia sorang tu. m
"Aku nak beli beb! Tart kau sedap!"

Cair hati.. Simpan kan sebekas untuk dia. Dulu rajin pos sana pos sini tart ni. Tapi sejak posmen kejam duk baling macam main bola habis ranap hancur berderai terus tak pos lagi. 

Bukan semua hancur, biasanya area kl dan hulu selangor saja yang hancur. Tapi semua negeri daku takmo pos dah sebab sakit hati. Paling jauh pos ke sabah. Ibu hamil mengidam.. Maka sekotak besar poskan pada dia dulu. Ingat lagi zaman gila-gila buat tart. Berkilo2 sehari buat tart. Rasa hepi dapat tunaikan hasrat orang yang nak makan.

Nota kaki: letih.. Ngantuk dan rindu... Sobss
www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...