Thursday, January 14, 2016

Alarm

Assalamualaikum

Siapa buat macam ni?



LM rasa bertahun-tahun ni lah cara LM set alarm. Bila badan keletihan bunyik alarm sekali memang tak boleh sedar. Sebab tu set banyak-banyak.. Hihi
www.tips-fb.com

4 comments:

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Set sekali tak terjaga habislah ye:)
Itu yg set dua-tiga kali.

Diana Rashid said...Reply To This Comment

saya pun buat macam ni..start 5.30 tu paling lat alarm bunyi jam 6.10..heheheh..betul la..kalau badan letih memang tak boleh sedar la kalau kunci sekali je..

ctpayong said...Reply To This Comment

rasanya kakCT lepas ni kena buat mcm gini jugak.
betol lah...kalu tertido semula...sah jawabnya subuh gajah.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya set 2 kali aje, LM. Kali pertama tu memang fungsinya untuk bangun dan matikan alarm. Kali kedua tu memang untuk kita cepat-cepat lompat katil! Entahlah, dah tua-tua macam ni pun masih tak reti nak bangun sendiri. Nak kata penat sangat macam awak tu, tidaklah juga. Tidur pun rasanya cukup kot. Sesekali yang tak cukup tu pun biasanya bercover balik ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...