Thursday, January 21, 2016

Asik Nak Pitam Je

Assalamualaikum

Walau dah dua hari dapatkan rawatan akibat jangkitan kuman tu tetap rasa tak larat dan bila berdiri atau bangun dari baring akan rasa nak rebah dan pitam. Rasa melayang-layang


Kena lagi.. Dah tak tau nak kata apa dah, cucuk ambik darah kat situ rasa nak koyak kulit tangan. Lengan? Memang tak  pernah dapat pun kalau cari urat lat situ

Errr.. Kalau baring pun rasa dunia berputar. Camne tu?


www.tips-fb.com

5 comments:

cikel said...Reply To This Comment

Salam..semoga akak cepat sembuh..

Malinda said...Reply To This Comment

memang gitu dik...akak taun lepas penah jugak kene demam2 jangkitan kuman...nak sembuh tu memang makan masa sikit beza dari kite demam2 biase ni...lepas dah sembuh pon badan dan kepala akak ni tetap rase cam lesu dan pening2 cam mabuk tu...ada rase cam tak selesa kalau bole nak baring je...moga adik cepat sembuh ye

Sheherazade said...Reply To This Comment

semoga cpt sembuh LM syg

take care

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

alahai LM kesiannya..LM kurang rest ni kot...atau darah rendah ke??
get well soon ye dear...semoga cepat sembuh dan dipermudahkan urusan

Mummydearie said...Reply To This Comment

Baru baca hari ni rasa-rasanya LM dah sembuh sepenuhnyalahkan ^_^ Susah kalau sesekali demam ni, nak kebah tu ambil masa. Memang flat memanjang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...