Thursday, January 7, 2016

Batuk

Assalamualaikum..

Batuk. 
Lama juga rasanya LM tak batuk. Tapi bila dah kena memang lambat baik. Batuk teruk sampai perit tekak. Sakit dada ya amat.

Semalam dah minta si ayah belikan unat batuk cap kelapa laut. Nyaman la sikit tido malam. 

Tapi kan... 
Bila batuk ni naya sungguh la... Bukan boleh tahan nak buang air. Takut terrrrkucil nanti. Lagi satu, kalau nak bersin pun kena kepit2. Haha talut terbabas benda lain yang keluar. Haish... Dugaan. 

Baru Allah bagi sikit sakit dah merengek kan?
www.tips-fb.com

2 comments:

Hana Hadi said...Reply To This Comment

Hana pun batuk.dah nak masuk 6 air.malam2 ssah nak tidi.pastu bila bangun pagi sanity tekak.kering agaknya.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Hahaha. Tak dapat saya bayangkan situasi batuk sampai terkucil tu, LM. Kenapalah ek kita orang perempuan ni selalu dapat nasib macam tu.Kalau cakap kat HD ni, sampai berangkat kening sebab macam tak percaya jerk. Yalah, tak merasa bolehlah kata macam tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...