Friday, January 29, 2016

Japanese Sweet Potato

Assalamualaikum...

Japanese Sweet Potato
Keledek jepun?
Sejak hamilkan baby ariz ,LM memang suka makan keledek ungu ni. Sedap, lembut dan jauh sangat sedapnya berbanding keledek biasa yang dibuat kuih tu. 

Dulu.. Masa mabuk hamilkan baby ariz memang LM tak boleh makan nasi langsung, maka... Keledek rebus adalah antara makanan harian LM selain buah-buahan.




Beli hari tu, malam tadi baru sempat nak rebus. 6 biji rm4 

Beli enam ketul je?
Makan sorang... Buat apa lah nak angkut banyak-banyak. Anak LM tak pandai makan keledek rebus. Ehehe. 

Keledek adalah makanan yang antioksidan kan? Betul tak? 

Siapa tak suka duk diam-diam.. LM suka sangat, nom nom nom😎
www.tips-fb.com

4 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

sama pulak entri kita petang ni LM..
Si keledek ungu ni..
Akak pun suka..
Tapi akak buat bakar.. anak2 pun suka.. :)

Suriaamanda said...Reply To This Comment

sedap..suka tapi tak leh makan banyak sebab nanti badan berangin

emieysandra said...Reply To This Comment

saya pun suke! hehe

Mummydearie said...Reply To This Comment

Sedapkan sweet potato ni. Kalau kat pejabat ni melambak tengok mereka makan. Keledek biasa pun saya suka juga. Lagi saya suka kalau cicah dengan gula. Dahlah manis, bertambah manis. Yang tukang makan aje tak manis-manis dan nasib baik tak kena kencing manis! Hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...