Friday, February 26, 2016

Aiskrim Bandung

Assaalamualaikum...

Cuaca panas ni sesuai sangatlah buas aiskrim malaysia untuk anak2 berempat tu. 

Bandung cincau. Kegemaran LM sejak dulu lagi. Dan jadi minuman wajib hampir tiap hari masa akhir-akhir kehamilan baby ariz dulu.

Nak buat aiskrim limau nipis.. Jap lagi lah buat kot? Malasnya melebihkan apa ntah. Badan memberat sebab tu lah malas memanjang. Syok menepek depan tv tengok go shop je. Ahaha
www.tips-fb.com

3 comments:

Yana Libra said...Reply To This Comment

rajinnye..nmpk sedap jeee

Malinda said...Reply To This Comment

akak baru berangan dengan kak long nak buat aiskrim milo...kikiki...buat sendiri puas makan pastu kebersihan pon dah tentu2 terjamin kan LM... ^_^

Kira Sakura said...Reply To This Comment

masa mula2 buat aiskrim mesia ni kan uwais tak suka. tak pandang pun eskrim kita grrrrrr. tapi sejak2 dah rasa eskrim mesia mak dia buat baru nak pandang eskrim kita. kecik hati ni tauuuuuuu hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...