Tuesday, February 2, 2016

Bekal-Crabstick Celup Tepung

Assalamualaikum..

Bekal-Crabstick Celup Tepung.

Bekal hari ni, memang entah apa-apa... Hari ni bekalan mereka ikut kata anak, memenuhi permintaan adik ad yang nak crabstick celup tepung.



Layankan saja... Sesekali.  LM gandingkan dengan beberapa potong kek buah kukus yang baru LM buat malam tadi. Tq kak yatie atas resepi yang dikongsi bersama, kek yang dikukus 4 jam amatlah menduga kesabaran nak-nak time kena tambah air panas bila air dah kering dengan mata yang amat mengantuk. Dengan baby dan ayah terpaksa sama tahan mata tunggu kek masak.. Ehehe


www.tips-fb.com

4 comments:

Lea Ismail said...Reply To This Comment

Adli kalau dapat crabstick dia sorang makan

cik hani said...Reply To This Comment

agaknya anak tengok crab celup tepung ada jual kat luar tu yang dia suruh maknya buatkan jugak..

Yana Libra said...Reply To This Comment

habiskan stok crabstick je..hehe..rajinnye buat kek kukus..4 jam lak tu..gigih betul tu..huhu~

Mummydearie said...Reply To This Comment

Rajinnya LM buat kek kukus malam-malam. Senang betul kalau ikut selera anak-anak nikan tapi kita pulak rasa macam tak cukup makan jerk gaya mereka ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...