Thursday, February 25, 2016

Khamis

Assalamualaikum.

Dah khamis dah ye? Kejap je minggu ni berlalu. Minggu ni agak huru hara. Hari ni pun lewat bangun. Sedar-sedar dah 6.20 pagi. Huhu..isnin lewat, khamis pun lewat? Esok tak tau apa cerita. 

Kalau terlalu letih, tidur lena sampai tak sedar lah pula. Ummi letih sangat minggu ni kejar target. Target? Haaaa kononnya target siap gosok baju dan lipat sebelum jam tiga petang. Siap itu ini pada masa tertentu. Last-last keletihan yang teramat. Kononnya bila siap ikut masa ditetapkan dapat lah luang masa golek layan baby ariz dengan bahagia.


www.tips-fb.com

2 comments:

Malinda said...Reply To This Comment

dik akak baca tajuk n3 ko ni baru tersedo yg hari ni khamis...laju2 pi betol kan hari kat n3 akak tu...lagi teruk kes akak ni...mati2 ingatkan hari ni rabu...aduhhh ape pon tak bole la :p

Kira Sakura said...Reply To This Comment

hihihih sama kita kak. kira pun ada target. kalau weekend tu. jumaat hari untuk siap semua kerja rumah. pagi siapkan rumah mop vacuum semua. tgahari masak. lepas zohor iron baju kerja siap. sabtu hari untuk relaks tak buat keja pape. hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...