Monday, February 1, 2016

Popiah Crabstick

Assalamualaikum...

Bila perlu masak dan kesuntukan masa, menu yang terhidang pastilah yang paling  ringkas. 

Ikut stok bahan yang ada je, maka terhasillah popiah crabstick ni.


Buat anak-anak yang gemar crabstick, memang berebut la mereka makan ni. Nak-nak makan time panas-panas, memang sedap.

Nota kaki: makin lama makin malas diri ni nam buat makanan ... Huhu


www.tips-fb.com

9 comments:

hainom OKje said...Reply To This Comment

Kalau rajin mmg ada jer benda yg boleh dibuat, kan LM...Lama dah tak beli kulit popiah....
Tengok ni teringin pulak nak memopiah hihi

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

Simple tu LM..
Tapi sedap , tentunya kesukaan anak2 kan..
Kekadang mak2 pun ngap sama :)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

awak cer buh cheddar cheese lgi sedap..tapi kami wat bg hancur isi ketam dan cheddar cheese tu..

Encik Kelakar said...Reply To This Comment

perggh sedap nih... memang terbaiklah

Raihanah Ahmad said...Reply To This Comment

menarik dan kreatif

anah said...Reply To This Comment

semestinya sedap tu sis

anyss said...Reply To This Comment

Assalamualaikum,
Alamakkkk!!!
godaan untuk masuk dapur ni

Yana Libra said...Reply To This Comment

nk buat, brg dah beli..tp x terbuat2 lg..huhu

Mummydearie said...Reply To This Comment

Tapi, malas LM tu tak sama dengan malas saya tau. Saya kalau dah malas, dapur terus tak berasap, LM ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...