Friday, February 19, 2016

Rasa Malas

Assalamualaikum

Salam jumaat buat semua.
Kenapa rasa malas ni? Arghhh bahaya betul bila rasa nak baring je sebelah baby ariz yang syok tido ni. 

Tengah malam tadi hujab kot? Rasa sejuk aman damai nak peluk bantal je sampai sekarang.. Ekeke.

Biasanya syafiq gi sekolah terus sidai baju, tapi hari ni sampai sekarang lum siap cuci baju pun. Perut dah kenyang, cuaca sejuk. Memang syok tido kot? Diri sendiri yang malas nak buat kerja nanti jadikan alasan senggugut sebab tu kerja tak siap. Grrrr

Nota kaki:yeayy esok cuti. 
www.tips-fb.com

4 comments:

cikel said...Reply To This Comment

Salam..seronoknye..kat sini panas terik..apa lagi berbakul la baju bersidai kat luar tu..tp ada lagi..mgkin kne bwk g dryer..dh tak muat..penyidai kecik

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

JB pun hujan sejak dinihari sampai sekarang ni tau masih hujan lagi. Aircond di pejabat kakak ni banyak tak on. Kalau tak semua kena on baru selesa.

ps: jiran kakak tu meninggal doktor kata sebab darah beku di otak disebabkan darah tinggi yg melampau. Dia gaduh tak bergusti tapi entahlah dah ajal agaknya.

hainom OKje said...Reply To This Comment

Kadang kadang mak pun jemur kain sampai tengahari LM. Bila dah termissed jemur baju lepas htr anak sekolah, gitulah jadinya.....bila dah masuk rumah, duk type entry, masak sudahnya sampai tengahari...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya pulak lately terasa letih yang amat. Tak tahulah mengapa. Lepas Maghrib aje dah rasa mengantuk. Rasa nak tidur dulu lepas tu bangun dan sambung kerja. Aduhai, kenapalah macam ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...