Tuesday, February 2, 2016

Sambung Tidur

Assalmualaikum...

Sambung Tidur..

Masa ayah dia nak gi kerja, ayah duk seru nama dia dari hall (syahim bgn laaa) terus je dia bangun. Dari dalam bilik boleh dengar orang panggil ke dik? 

Ingatkan kot la dia nak main-main. Sambil isap susu, sambil layan hagemaro.. Uik? Tido?


Baguslah.. Sambung tido lama sikit dik, ummi nak sidai baju dan cuci bilik mandi acha jap. Banyak kerja sebenarnya.. Huhu

www.tips-fb.com

4 comments:

Siti Rohaida Yusof said...Reply To This Comment

emm..teringat pagi tadi anak bangun awal sangat..mesti kat rumah bbysitter dia sedang tidur

Diana Rashid said...Reply To This Comment

Mikhail pun pagi ni bangun awal la..siap minta roti la..mintak milo, mintak sosej..padahal kita sibuk nak siapkan bekal dan sarapan kakak dia..mujur la subuh masuk lewat la ni..

Malinda said...Reply To This Comment

baby2 gitu la dik..kadang2 tengah ralit dok main tengok2 dah terlentok ketidoran...comel je tido tu

Mummydearie said...Reply To This Comment

Comel aje kalau tengok baby tidur. Legalah umi dapat cover banyak lagi kerjarumah bila anak lena tidur ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...