Saturday, February 27, 2016

Setahun

Assalamualaikum...

Ini gambar malam tadi(karang ada yang kecam tanya siang pun pakai baju tido ke?)


Alhamdulillah... Setahun dah usia sicomel ummi ni. Rasa kejap je.. 27/2/2015. Jam 8.10 pm dia lahir ke dunia ni . 

Belum raikan lagi . Nenda dia dah tanya, dah potong kek ke? Biasanya kami sambut sehari sebelum tarikh tu.. Lepas maghrib. Tapi sebab semuanya keletihan tunda la dulu makan malamnya. Kami tak biasa buat majlis grand macam orang kaya.. Biasanya makan2, potong kek tu je la.. Kek pun kalau sempat ummi dia pun. Senget benget pun anak tak komplen pun. Cuma kalau tak sempat atau takda mood dapat la makan kek mahal kat kedai tu . Kek mahal? Haaa la.. Ada ke kek harga bawah 50-60 ringgit? Takda pun...

Maka...memandangkan ummi senang hati nak adun tepung, terhasillah kek senget benget dan sememeh buat anaknda ariz syahim untuk acara potong kek.. Krim perisa coffee menurut permintaan anak tekak ummi. Ahaaa
www.tips-fb.com

3 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

selamat ulangtahun kelahiran baby ariz...semoga menjadi anak yang terbaik utk ummi dan ayah

cepat je masa berlalu kan

mana kek yang ummi wat tu

Yana Libra said...Reply To This Comment

setahun dah dia :)

mana gambar keknye tu? hehe

Kira Sakura said...Reply To This Comment

hepy besday dik. moga terus membesar dengan sihat, cerdas, cerdik dan menjadi anak soleh yang berjaya dunia akhirat. kek sememeh pun tapi sebab air tangan ummi mesti sedappppp banding kek mahal dekat kedai kek tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...