Monday, February 29, 2016

Takda Cerita

Assalamualaikum...

Isnin yang busy. Takda apa nak cerita kat korang pun sebenarnya. Bahu kiri sakit macam salah urat makin melarat sampai ke bahu. Nak angkat barang atau pakai baju lengan panjang pun seksa, perlu ada orang tolong bantu sarung dan tanggalkan. Sian kakak maisarah cuti dua hari kena tolong ummi sarung dan tanggalkan jubah bila nak keluar.

Makin sakit... MC je boleh hari ni? Hurmmm tiap hari pun MC bak kata incek suami. Haihh rasa nak nangis. Ada sebakul lagi kain dalam mesin tu tak mampu nak sidai. Nak sidai kena pakai tangan gak. Lengan bisa tak boleh angkat amat payah nak buat kerja. 

"Bibik!!!! Tolong sidai kain ni!"
www.tips-fb.com

6 comments:

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Dah pergi jumpa doktor ke belum?
Atau salah urat kenalah pergi berurut.
Susah nak buat kerja kalau tangan yg bermasalah.

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh LM..
Cuba dituam dengan garam yg dipanaskan kemudian bungkus dengan kain tu LM..
Macam kita bertugku tu..

Yana Libra said...Reply To This Comment

lama dah kan sakit tu..baik g urut..

Malinda said...Reply To This Comment

kalau tengah sakit2 gitu jangan di urut kuat2 kat tempat yg sakit tu...takut ada otot yg koyak pasal tu lambat nau nak baik...pi klinik je dik dan semoga cepat sembuh ye...banyakan rehat gak keje2 rumah bior bibik yg buat...

emieysandra said...Reply To This Comment

baik g cube mengurut kak, kang melarat nanti

Kira Sakura said...Reply To This Comment

tergeliat ke kak? ke baby ariz dah makin bambam sampai ummi boleh sakit tangan dukung dia ni hihihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...