Thursday, February 18, 2016

Telur-Sarapan Orang Gemok

Assalamualaikum...

Dah sarapan?

LM baru siap sarapan...menu biasa je. 


Dua biji telur dadar inti cheddar cheese. Capsicum takda stok, maka kosong je la..

Sarapan ringkas untuk orang demok. Kikiki.. Ye lah, kalau orang kurus dia makan nasik lemak, nasik goreng.. Ni dah tau gemok LM makan je lah telur. 

Haippp gurau je! Tak yah la sentap. Makan je lah apa yang kita rasa nak makan. Ye tak?


www.tips-fb.com

6 comments:

Yana Libra said...Reply To This Comment

sedap gak tuuu :)

sy mkn cekodok je..hehe

Siti Rohaida Yusof said...Reply To This Comment

simple je

Lea Ismail said...Reply To This Comment

saya pun telur juga utk breakfast pg ni

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Mak pagi2 pekena milo panas. Dah tengahari sikit makan bun butterscotch gardenia. Tadi dah siap goreng mihun, telur mata dan sambal ketam...sat-sat lagi baru makan.

Berat badan dah naik dengan jayanya! :)

hainom OKje said...Reply To This Comment

Mak balun jer apa yg rasa teringin LM....Hujung minggu lagilah tak boleh diet, bulau biji mata tgk menu mcm mcm kat kedai tu

Mummydearie said...Reply To This Comment

Ini kira sarapan orang yang terasa gemuklah ya? Orang yang gemuk tapi tak terasa agaknya apalah breakfastnya, LM. Hahaha!

Janji masih sedap tekak nak makan, makan ajelah tapi berpada-pada. Kalau nanti dah tak boleh makan, satu apa teringin pun dah tak guna- semangat orang yang tak nak diet ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...