Monday, March 7, 2016

Bekal-Sandwich Ayam

Assalamualaikum

Biasanya petang je adik ad dah tanya ummi dengan soalan cepumas,"esok bawa bekal apa ummi?"

Memang malas nak bangun awal pagi macam dulu. Kalau boleh nak bangun pukul 6. Sapu kaya je kat roti buat bekal anak. Boleh gitu?

Dia minta buatkan sandwich ayam tanpa sayur katanya.. 

Plan asal ingatkan nak bekalkan lepat pisang yang LM baru buat tu dengan keropok lekor. Huhu.. Bertabah la pepagi membakar ayam pula. Nak bakar malam dah lewat sangat, hati berbelah bagi. Nak buatkan ke tidak. Rasa cam nak bagi je menu yang ummi rancang, tapi kesian la pulak

Takmo sayur? Huhu takmo letak salad la tu. haiyaaa.. 
www.tips-fb.com

3 comments:

Yana Libra said...Reply To This Comment

pagi ni pun sy buay sandwich ayam mayo..guna ayam goreng x abis semlm pastu bkr ..huhu..

Puan Wawa said...Reply To This Comment

sedapnyaa..")

Malinda said...Reply To This Comment

kasihnye ibu :) gitu la dik kadang2 nak jugak mengelat tapi mesti tak sampai hati jugak akhirnye kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...