Thursday, March 31, 2016

Bunyi Ribut

Assalamualaikum

Tengah malam tadi, eh awal pagi.. LM dengar kuat sangat bunyi ribut. Ingatkan hujan. Dua kali selak langsir. Tak nampak pula hujan. 

Pukul 3 pagi tu rasa cam ada motor kapcai luar gate. Ingatkan motor pak guard. LM tido balik. Pastu terfikir pula buat apa lak pak guard duk umah aku? Bila selak balik tak nampak pun ada motor.

Pukul 4.44pagi.. Dengar kuat sangat bunyik ribut. Berdentam dentum macam barang jatuh. Pasti sgt tu angin kot la nak hujan. Kasut acha tinggal kat pintu luar dapur. Memang yakin akan basah. 

Pagi tadi pesan kat dia suruh pakai kasut lain. Beriya abang dia suruh gi ambik kat belakang. Tak basah katanya. Tapi LM marah si abang. Kata dah lambat. Sah2 kasut tu basah dah kenapa nak dipakai?

Sian si abang. Di pun kompius ngan ummi . 

Nanti dorang balik nak kena cerita bab ni kat dorang. Memang bunyi ribut kuat sangat. Bila pagi ni bangun tengok langsung tak basah rumput dan pokok2. Kering kontang akibat x siram semalam adala.. 

Dah tu yg taufan melanda tu bunyik apa?peliknyaaaa
www.tips-fb.com

2 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

biar betul..yakin ke awak tak ngigau.??.eheheh

Yana Libra said...Reply To This Comment

aik..pelik je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...