Thursday, March 10, 2016

Makan Sama-Sama

Assalamualaikum

Dah makan tengah hari? LM sempat jamah nasi masa suapkan baby ariz dan syafiq tadi. 

Sekarang ni baby ariz dah mula makan nasi. Bila orang makan dia pun menyibuk. Suaplah sekali. Duduk menanti je dia. Kalau dah kenyang baru dia lari. Tapi bila tengok abang dia syok makan dia datang semula hulur mulut.

Bila makan sama-sama laju lah sikit si abang kunyah. Adik pun sama, nak cepat lagi dan lagi. Makan berebut2.. Macam suap anak burung.  LM dulu pun dah 9-10 tahun masih bersuap. Mak suap adik kita pun mak suap. Nom nom nom..
www.tips-fb.com

2 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

pandai dah mengecek nai orang..hheheh..ok la dia nak makan..lasak2 tapi nak makan takla risau badan susut..

hainom OKje said...Reply To This Comment

Makan berebutlah sedap.....tu yg laju jer mereka makan tu LM.
Yang jadi tukang suap tulah yg kena sabar menunggu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...