Thursday, March 10, 2016

Mangga? Kiwi?HoneyDew?

Assalamualaikum..



Mana satu pilihan hati?

Lapar.. Tahap gigil-gigil dah ni. 

Baru pukul 4.20 petang, takkan nak mencari nasi pulak kan? Terkebil-kebil mata makan buah sensorang. Hero berdua tu  tido. Kat sini kejap hujan, kejap berhenti. Tapi guruh tak henti2 berbunyi..mungkin lewat petang akan hujan lebih lebat kot?

Nota kaki: nampak relaks je ummi ni, padahal ada dua bakul kain lum berlipat. Ada tugas penting kena membaking untuk dulang hantaran adik nak bertunang perlu disediakan. Bila nak mula? Grr


www.tips-fb.com

5 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

makan je nasi terus..nanti malam tak payah makan dah..heheh..

Malinda said...Reply To This Comment

akak nak kiwi!!! (angkat tangan tinggi) hahaha...dik kalau lapo sangat kau makan je nasi...keje banyak menanti tu kang kalau lapo mana ada tenaga...kikiki

hainom OKje said...Reply To This Comment

Kalau mak, mangga tu yg jadi pilihan dulu LM hihi.....mesti manis tu, nampak oren.

Biasalah.....nak start mmg liat tp bila dah start nanti, laju jer

Rabiatul Adawiyah said...Reply To This Comment

Suka mangga dengan honeydew je. :)

Kira Sakura said...Reply To This Comment

kalau kira mencari biskut. tapi tula makan sampai 10 keping yg kecik2 tu mana berat tak naik mendadak dadak ihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...