Friday, March 4, 2016

Pau Mawar

Assalamualaikum...

Sebelum ni LM biasa buat roti bentuk mawar, niat nak buat pau mawar bertangguh-tangguh sampai la terus lupa nak mencuba.

Petang tadi duduk menung tengok anak berdua tu tido. Nak projek roti telur dah takda, nak buat lopes, kelapa parut muda takda.. Makanya, tergerak hati nak cuba buat pau mawar ni lepas nampak kat group masak-masak


Syukur.. Dapat buat sesuatu untuk anak2 makan. 

Nanti bila free LM buat sikit toturial untuk buat bentuk bunga tu ye.Sabar ye.. Gambar dah ada tapi lum ada watermark. Ye lah sibuk sana sini duk buat pau ni nanti ada pulak yang ngaku gambar LM tu hak milik dia pulak. 








www.tips-fb.com

2 comments:

Malinda said...Reply To This Comment

rajin nye ko dik..dengan anak2 kecik sempat je buat sume ni...cantik sayang nak makan...kikiki

Belalang Hjau said...Reply To This Comment

cantiknya pau nih...
mesti rasa pun sedappp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...