Wednesday, March 2, 2016

Tidur Petang

Assalamualaikum

Bergelimpangan...



Adik dan abang apit berjemaah tido petang.. 

Walau sekejap, biasanya memang LM paksa mereka berdua ni tidur selelap agar tak merepek meragam nanti. Kalau letih sangat time maghrib dorang akan buat peel pelik. Asik nak mengamuk je.

Adik-setahun
Abang-5 tahun

Nota kaki: maknya boleh tengok tv dengan aman.. Ahaaaa
www.tips-fb.com

6 comments:

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

lena sungguh...hihihih

LM said...Reply To This Comment

Kikiki.. Rezeki la kalau dia nak tido. Jarang sgt tido siang budak berdua ni

Yana Libra said...Reply To This Comment

hehe..comel je si adik terbongkang

Yaya Azura said...Reply To This Comment

kamu berdua bikin jeles auntie yaya lah..
tengah keje nie nak oii..tp ada rasa nak tidur..hihi

IXORAROXI said...Reply To This Comment

Assalamualaikum.salam kenal

hainom OKje said...Reply To This Comment

Budak budak kalau mengantuk mmg suka buat peel. Mmg elok sangatlah tu awak suh tido LM....Tp jgn suh tido ptg dah nak maghrib pulak....boleh jadi meragam juga tu....

Hihi...mama tak mo join ke tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...