Tuesday, April 12, 2016

Alhamdulillah Dah Siap

Assalamualaikum

Alhamdulillah penambah baikan rumah dah siap.. Lega, tinggal gilap bagi nyah kan habuk je la. nak keluarkan perabot sikit2 dari bilik2.. Huhu.

Tukar tiles kat hall utama dgn bilik air je .. Tapi kecahnya mak ai

Bila dah berkecah tambah lagi projek buat stor di laluan nak ke bilik anak2.. Buat pintu baru. Tambah pintu untuk stor.. Tambah lagi projek tukar pintu sliding kepada pintu security di hall utama dan kedua. Tingkap pun tukar juga. Maka bertabah la melihat kecah dan debu. Terkurung dalam bilik sobss. 

Syukur dah siap. Tinggal buat kabinet dlm stor je..tinggal tambah pintu untuk laluan ke dapur(agar kalau pasang aircond kat hall takda la sampai ke dapur sejuknya).nak jimat letrik pun ye juga.. 

Tunggu benih duit yg disemai jadik pokok duit baru buat projek tu kot? Haha

Apa pun syukur dah selesai.. Tinggal hadap baby ariz yang demam merengek je la... Tak mampu nak kemas lagi. Manjakan baby la dulu.. Utamakan mana yang wajib..


www.tips-fb.com

3 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

LM ke yang kemas sendiri...maid dah tak de ke??ala ..hero demam pulak ye?demam nak membesar tu..nak banyak akai lagi...heheh

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalau buat reno, kecil ke besar memang letihlah LM nak berkemas lepas tu. Alhamdulillah dah hampir selesai ya. Tinggal sikit-sikit tu, kiranya takda masalah untuk LM settledkan. Kitakan supermak!

IK Tia said...Reply To This Comment

gigih ye kak. insyaAllah. pahala 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...