Monday, April 11, 2016

Monday Blues Ke Ni?

Assalamualaikum

Baby ariz tak mau tinggal langsung hari ni. Letak pun tak boleh. 

Mungkin dah syok sabtu ahad abang kakak dan ayah nya ada, tiba-tiba hari ni semua takda dia rasa bosan kot?

Dugaan...
Makan je lah mee goreng buat pagi tadi alas perut. Memang dia tak bagi can punya...

Syukur Allah beri nikmat kesihatan dan rezeki yang luas buat kita semua setakat hari ini.. 
www.tips-fb.com

4 comments:

lia ummiirfan said...Reply To This Comment

bertabahlah...

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Nak berkepit aje lah baby Riz tu ye LM..
Mujur sempat goreng mee ye..
Layan je lah ye.. monday blues Riz tu LM :)

Yana Libra said...Reply To This Comment

dah biasa ramai yg layan kot kan..sabar je la..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Siapa yang kena Monday blues? Baby Ariz ke atau uminya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...