Wednesday, May 11, 2016

Bila Tiada Elektrik

Assalamualaikum

Alhamdulillah..pukul tiga lebih tadi dah ada elektrik semula. Sejak jam 11 pagi elektrik terputus sampai baju basah dek peluh.. Muka menitik2 peluh. Punya lah panas

Sebab takda letrik.. Tak la masak nasik. Malas la nak buat kerak kalau masak pakai gas. Buat bakso je untuk anak2.. Kemain selera la dia makan. Gigih la keluarkan lesung batu. Ahahh lama simpan tak pakai.. Baby ariz pandang tak berkelip mata. Pelik kot bunyik apa kuat sangat tu!

Takda food prosessor kenalah menumbuk.. Ekeke

Ops malam ni nak masak apa?huhuhu
www.tips-fb.com

3 comments:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Sedikit ujian yang kadangkala buat kita tak tahan kan... :)

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

Bila x de letrik ni...tiba2 kita jd kreatif pula...

Mummydearie said...Reply To This Comment

Susah kalau takda elektrik ni atau air ni. Banyak kerja tergendala. Tapi kalau ada anak-anak, kenalah kreatifkan bila ditimpa masalah macam ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...