Thursday, May 12, 2016

Hari Ni Cuti Ke?

Assalamualaikum

Pagi ni pukul 6.55 syafiq dah mandi.. Pukul 7 suku dah siap pakai baju. Ummi masih tak larat nak layan dia. Kemain la dia teruja nak ke sekolah hari ni. Sempat la dia tengok kartun. Nak ke sekolah awal pun buat apa kan?

Bila bukak pintu.. Hujan lebat selebat2 nya. Terus dia masuk bilik dan tanya"hari ni cuti ke?"

Uik? Hujan je pun? Nape kena cuti pula?

Pelik la syafiq ni!!

Pastu dia terus nangis!
Alahai anak.. Agaknya dia rasa syok kot berselubung atas katil time hujan. Ekeke
www.tips-fb.com

4 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Elok dia bersiap tetiba menangis tengok hujan? Jangan-jangan masa dia bangun dan bersiap tu masih mamai lagi kot. Belum tersedar dek realiti kena pergi tadika ^_^

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Hahha ada saja shafiq ni..
Tengok hujan boleh nangis..
Mungkin tu LM..
Sedap sambung tido lagi..

p/s LM akak tinggal di Shah Alam, jauh nak pick up maid kat bangi nun.. memang lah murah huhuhu

Hanis Azla said...Reply To This Comment

As-salam LM..

He..he.. comel aje dia.. Kalau hujan-hujan waktu pagi memang rasa bestnya nak sambung tidur..

Travelog Sunyi said...Reply To This Comment

hihi...bkn syafiq je..adik pon gitu..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...