Thursday, May 19, 2016

Khamis Rupanya...

Assalamualaikum

Eh hari ni khamis ke?
Ingatkn hari ni jumaat. Aduhai, ingatkan MD je selalu fikir khamis tu jumaat, LM pun sama juga.

Mungkin sebab malam tadi baca yasin untuk abang ipar suami yg tak sedarkan diri di icu . Tu yg fikir bila baca yasin macam malam jumaat kot?

Doakan biras LM kuat berjuang melawan penyakitnya ye. Dia asma teruk. Tak boleh bernafas. Hantar spital jempol tp spital jempol tolak ke spital kuala pilah.. Sampai je kuala pilah tengok dah tak sedar(naik ambulans).. Sekarang ni ditebuk masuk tiub.. Pakai bantuan pernafasan

Ada masalah buah pinggang juga rupanya.. Air berlebih dlm bdn... Sebelum ni tak tau ada masalah..

Moga abang long cpt sembuh. Mohon doakan abang long kami ye..

Esok jumaat..baru sempat nak lawat abang long. 
www.tips-fb.com

4 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

Semoga dia cepat sembuh...

saya pulak hari ni dok ingat kan hari rabu..tak kerja macam kita memang selalu la lupa tarikh dan hari..heheh

Malinda said...Reply To This Comment

mudah mudahan ipar adik di beri kesembuhan...

Nooriah Abdullah said...Reply To This Comment

Assalamualikum Lydia
salam singgah ya
semoga abang long Lydia cepat sembuh seperti biasa ya
setiap orang ada saja dugaan yg ALLAH bagi
terpaksa kena redo lah

emieysandra said...Reply To This Comment

semoga abg long cpt baik. amin
sy pn lupa hari dh skg ni.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...