Tuesday, May 17, 2016

Serba Tak Menjadi-Ujian

Assalamualaikum

Hari ni serba tak kena.. Semua benda tak menjadi. Pagi2 dah bersiap nak ke pos laju untuk pos barang. Dah la memang rasa tak syok sebab leceh plastik prabayar habis. Kena beli dulu, tulis kat sana... Nak tulis tu yg leceh. Dengan baby ariz pula tu.

Sampai sana tup tup tau plastik prabayar habis. Area sini semua habis sebab HQ kehabisan stok. Aduhhh

Lepas tu ke klinik pula. Baby ariz tak ambik lagi suntikan 12 bulan tu. tapi...  Ubat habis pula? Aduhaiii

Terus balik je la.. 

Ujian.. Nak berjaya memang kena tabah kan? Dah la LM ni jenis malas nak keluar.. Malas nak drive. Malas nak beratur gi beli plastik prabayar. Lepas ni beli 100 keping terus la. nyampah lak nak beratur gi beli ulang alik. Huhu


www.tips-fb.com

2 comments:

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Cabaran betul tu LM..
Semua serba tak jadi ye..

Rozita Abdul Rahman said...Reply To This Comment

aduhai...bertabah la dik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...