Tuesday, May 3, 2016

Silap Hari

Assalamualaikum

Ops harini selasa ke?

Pagi ni terlewat bangun.6.20 pagi baru sedar. Blur!! Panik pun ye jugak. Terus terkaku atas katil. Terkebil2.. 

Last2 kejut suami minta tolong kejut anak2. Lepas baca doa bgn tido terus terkedek2 ke dapur gorengkan nugget.. 

Anak sempat sarapan nestum je sebab bas sampai 6.35 pagi. Mujur sempat goreng nugget dan letak dalam tupperware.

Bila tengok adik ad pakai baju sukan pelik gak..tapi malas nk gadoh ngan anak pagi2 buta. 

Bula syafiq tanya "betul ke pakai baju ni?"

Batu tersedar hari ni selasa. Terus lelaju gosok tshirt senam syafiq. Adohaii salah hari rupanya. Ingatkan isnin!
www.tips-fb.com

6 comments:

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Kalutlah ye bila dah terlewat ni..
Masih muda memang sesekali terlewat bangun
Nanti kalau dah tua macam kakak ni tak ada terlewat dah. Mata macam dah kena set sebelum subuh mesti terkebil-kebil tak boleh nak tidur dah..

Malinda said...Reply To This Comment

dik bukan ko je akak pon memula tadi ingat kan hari ni isnin tau...kikiki

Acik Erna said...Reply To This Comment

Hari isnin cuti tu yang tersilap ye LM

hainom OKje said...Reply To This Comment

Kadang kadang mmg ada harinya kita terlewat bangun kan LM. Bila dah terlewat mulalah panik hari lupa semua pun lupa haha....

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haha.. kalau sy gitu agaknya mmg xde sempat siap apa2. Kagumla pd orang yg bangun awl n masaknya macam2 ni..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya selalu sekarang ni ingat hari Khamis tu Jumaat. Nasib baiklah bila betul-betul hari Jumaat tak buat hal, pi lepak atas katil balik lepas solat Subuh. Kalau tidak, pengsan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...