Wednesday, June 29, 2016

Kambeng

Assalamualaikum..

Petang semalam suami beli daging kambing. LM plan nak buat briyani kambing... Kalau mampu la. tapi rempaj briyani dah habis. Kena la beli jap lagi. 

Dah lama tak mengambeng.. Bakar ke, briyani ke.. Siyes lama tak buat. Hari tu masa berbuka puasa kat asrama kakak menu nasi briyani kambing. Tapi takda kuah pun.. Ye ker briyani ek? Ke nasik arab? Ntah laaa

Ni baby ariz masih belum tidur tak tau la bila nak mula masak. Kuih? Tak mampu la nak buat, makin lemah badan ni rasanya. Huhu

www.tips-fb.com

2 comments:

Mazlan Othman said...Reply To This Comment

Wah kambing. Febrite pakcik tu.
Masak apa2 pun sedap.

Malinda said...Reply To This Comment

memula sekali akak nak bangkang pasal tajuk...awat pendek bebeno...kahkahkah...akak rase nasi arab la dik pasal takdak kuah kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...