Tuesday, June 14, 2016

Masih Rindu

Assalamualaikum

Dah selasa hari ni kan?
LM masih rindukan si kakak sulung. Dua minggu dia cuti sekolah ada kat rumah, kawan berborak, kawan masak, kawan gaduh.. Tup tup hilang dari mata terus rasa sebak. 

Masa hantar dia lat asrama ahad lalu tahan je air mata dari menitis. Semalam masuk bilik dia pun rasa sayu tetiba termenangis

Acha pun kelmarin tido mengigau tengah malam. Tido sorang rindu akak ke apa tak tau la.. Ayah dia yang berkejar ke belakang jenguk di dalam bilik. Ummi tido mati. Hehehe

Korang sihat?
LM busy sangat arini. Eh tiap hari pun busy. Haha
www.tips-fb.com

3 comments:

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Bila berjauhan mula rindu bertandangkan LM..
Hari minggu lah pulak nak melepaskan rindu..

Alhamdulillah sihat LM..

Mummydearie said...Reply To This Comment

Memang nampak sangat busynya LM ni sekarang. Kalau tak, dah lama 'berjemaah' sama-sama.

Dah dua minggu bersama tentulah tak tahan rindu dendamnya, LM. Takpalah, demi kebaikan anak jugakan nak menuntut ilmu. Tapikan seriuslah, saya memang tak sanggup!

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

kejap aja 2 minggu cuti...
Cian acha siap mengigau tidonya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...