Monday, August 15, 2016

Bahasa Arab

Assalamualaikum

Alhamdulillah adik ad dah okey sikit demamnya. Petang ni dah ke sekolah agama walau nampak lesu.

Baby selsema dan teruk memang asik merengek saja..makan pun sikit je tadi mungkin tak selera atau mulut sakit sebab banyak gigi baru nak tumbuh.

Sementara baby tido ni layan syafiq buat homework kejap...tapi..

"Ummi tau ke bahasa arab?"syafiq

"Tak tau..x yah la buat.tunggu ayah je"ummi.

Haha sentap ummi !

www.tips-fb.com

6 comments:

Mazlan Othman said...Reply To This Comment

Wkmsalam.
Semoga cepat sembuh.

Diana Rashid said...Reply To This Comment

hambaoih..belagak tu..hahahha

Malinda Ismail said...Reply To This Comment

Hakak lagi la tak tauuuuu dik oiii...hahaha...dah tua2 ni kalau nak belajar balik mau terkehel otak di buatnye...

ejulz said...Reply To This Comment

hehehee.. blh je bljr sama2 ngan anak2. hehe

ejulz said...Reply To This Comment

Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
1. MASA: dahulu dan sekarang

Mummydearie said...Reply To This Comment

Jangan main-main kalau Ummi merajuk. Bahasa Arab ke, Bahasa Malaysia ke semua pun dia bantai tak tahu nanti, Syafiq ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...