Wednesday, August 24, 2016

Bubur Kacang Campur Durian

Assalamualaikum
Hai..busy ke?
LM sedang melayan drama.konon nak redakan serabut otak isi form poslaju sejak semalam tak habis habis..

Biasanya pukul tiga ni ada drama pinoy,ni takda la pulak..haishh.

Baby ariz pulak, ummi pegang pen dia gegar kaki ummi. Memang tak dapat buat apa..huhu

Sambil layan tv layan bubur kacang.campur durian ni..perghh. Sedap!

Bubur kacang campur durian memang kegemaran LM. Buat 250gram je semalam. Simpan bagi sejuk..makan harini ..nyumsss

Opss korang diet ke?haha jgn tengok la kalau diet. LM tak diet,boleh.makan kacang dan manis manis..hehehe.

www.tips-fb.com

4 comments:

Hasliynda Lynn said...Reply To This Comment

campur durian mesti sedapkan

Jmbelog Hashim said...Reply To This Comment

Singgah jalan-jalan
http://un-titles.blogspot.my/2016/08/untitle-2.html?m=1

lia ummiirfan said...Reply To This Comment

sedap ni LM.. 😋😋😋

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya dan HD bantai makan durian hujung minggu baru ni. Kami berdua aje LM menghabiskan durian tiga biji. Sakan! Lepas tu masing-masing tak nampak jalan. Hahaha!

Ingatkan nak tinggalkan sebiji nak buat bubur kacang. Kata HD ambillah bekas tapi bila tengok HD dah kopek, terlupa terus niat nak buat bubur kacang, sambung bantai melantak durian lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...